Forum www.testowaniekmd.fora.pl Strona Gwna www.testowaniekmd.fora.pl
test
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

A w piątek (16.01) jazda na blok operacyjny, założenie we

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.testowaniekmd.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 636
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:50, 25 Mar 2014    Temat postu: A w piątek (16.01) jazda na blok operacyjny, założenie we

Czutujesz ta grupe wiec pewnie Ci sie nie raz obilo o oczy ile ludzi wierzy ze jesli beda cwiczyc to schudna i z nadwaga 30-40 kg zabieraja sie za mordercze cwiczenia i bieganie. [link widoczny dla zalogowanych] A Ciebie co skoniło do zmian?
Ja tam wyjeżdżam na weekend z kumplami poszaleć po dyskotekach nad morzem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tampon w srodku a facet robi ci dobrze..
[link widoczny dla zalogowanych]
tu trzeba zop wyrwać a ja :

Niestety finał po szpitalnemu - na fotelu w pozycji szpitalnej . [link widoczny dla zalogowanych] 1 cm2).

2 zł, a bez recepty ok. proponuję najpierw wspolnie zamieszkac, po co brac od razu ślub najlepsza jest natka zielonej pietruszki ..i umycie dwa razy zębów(chociąz zapach czosnku wydostaje się przez pory skóry i czuć go nawet dzień po zjedzeniu..) Szukam teraz nowego cudu i trafiłam tu. siemka???? [link widoczny dla zalogowanych]
Jesienna mamo jak po wizycie?? są wysokokaloryczne i bogate w węglowodany, tak jak mleko. beti 37 Więc zupełnie nie rozumiem poprzedniego wpisu. kwiatek no i co [kwiatuszek] Ja po operacji usuwania plyty i srub mialam bardzo opuchniete udo,podawano mi lekarstwo o nazwie Detralex aby zmiejszyc obrzeki.Przyjmowalam w tabletkach okolo 1,5 tygodnia moze troszke dluzej..Detralex dziala na obrzeki,zmiejsza tez poczucie ciezkosci i bol. glodowka -czyl ity6lk owoda.....
Zespół kanału nadgarstka dotyczy pacjentów w każdym wieku, najczęściej są to jednak pacjenci po 50 r.ż oraz osoby narażone na zachorowanie z powodu charakteru wykonywanej pracy w wieku 20-40lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wrzucasz cebulkę juz pokrojoną na siteczko i zalewasz wrzątkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
No bo obciełam sobie grzywke, ale ze ostatnio jakoś tak u nas w polsce jest wietrznie i mokro to niestety moja grzywka sie wykręca na wszystkie paragrafy ;/;/ i niezbyt to ładnie wygląda.
no jest hrabianka, to fakt i to widac


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.testowaniekmd.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin